Saturday, January 31, 2009

kekejaman Israel

Posted by ikhwanhakim

salam sejahtera...

hari sabtu..

hari ni aku bgun awal sket dari base..psal kene kjut dngan abah nk g klas psl aku gne internet mlm td..huhuhu..

dye nk bwk g klas...(abh aku smbng blajar kat oum)

so..aku pun bngun la g mandy sume g slat..huhuhu....

da siap semue aku pun g kdai bli surat khabar..

lagi cerita pasal israel..

aku punyer la tkjot brok sampai nk terjatuh dr sofa..

aper yang aku terkejutkan???

psal israel g letakkan bahan kimia fosforus didalam pluru yg dtembk menggunakan msing gun..

mnurut Dr jamanul azhar iaitu sukarelawan yg mengubati rakyat gaza,pluru yg diorng tembak ke badan rakyat gaza spti bom jangka dalam bdn..

Nak tau sbb aper??

Pluru yng dwng tmbak 2 mngndungi bahan kimia fosforus sprti bom jangka kerana bhn kimia itu akn mrskkan bhgian dalam bdn secara plhn dan membunuh rakyat gaza secara tersksa dn plahan2...kimia yang brcmpr bhn td bertindak bls dngan dan trbkr sbaik sje brcmpr dngan oksign menybbkn ,mangsa lbh trsksa..

nampaknyer diorang ni makin kejam dan tk brperikemanusiaan…

stu lagi…

Pihak Mesir plak menghalang bantuan perubatan ng ingin dsalurkn oleh dunia luar..

Sehingga skrng ni,brpuluh trelar berisi bantuan prubtn trs trsdai kat pintu msk spmdan rafah-Mesir.

Bnda ni tmbhkan lgi azab rakyat gaza kn..

Diorng tkleh pk ke,dah la tknk tlg,skt plak bantuan…manusia ke b******g…

Diorng skt bantuan pun tnpa alasan yg mnsbh..(diorng tkt ada pnyludupn senjata)

Tp bkn pihak yng mmbantu tk bri lori dwng dprksa..nk prksa ,prksa la..tapi jngan skt bntuan kemanusiaan yg orng nk bg…(dah diri sndiri tknk bntu skt plak orng pnyer…tak tau la dwng ni knpe)…

Last2,presidn Mesir kne label sbgai boneka Israel dan Amerika dlm usaha memenjarakan semua rkyat Palestin di neraka Gaza dgn cara yg plng halus…

0 comments:

Post a Comment